EVENING ITALIAN CONVERSATION GROUP - Cultura Italiana Arezzo
news

EVENING ITALIAN CONVERSATION GROUP

Whether you are a student enrolled in one of our classes or perhaps an expat living here in the Arezzo area who is feeling a little under-confident about your communication skills, why not come and make new friends and practice your Italian language skills in a relaxed, social environment over a glass of wine or a coffee in a bar here in the town!

For more information write to: info@culturaitalianaarezzo.it

Cultura Italiana Arezzo
                             

Cultura Italiana Arezzo è una scuola piccola, con gli insegnanti ottimi. I lezioni hanno molto variazioni nel metodo didattico. Anche gli attività extracurriculari valono la pena, soprattutto la presentazione e discussione dei film italiani, sotto la guida di Laura, che è laureata in storia del film.
Arezzo è una città d'arte, non troppo grande, con un centro storico medievale. Un altro vantaggio di Arezzo è che ci sono i collegamenti di treno per esempio Firenze e Roma!

Maaike - 67 anni    (  Olanda)